POWER OF PRODUKTMEDIA

12 mars, 2019

POWER OF PRODUKTMEDIA

12 mars, 2019

Kom och låt dig inspireras på södra Sveriges största mässa av sitt slag – och tjuvkika i mässtidningen med alla schyssta kampanjerbjudanden redan nu!

För andra gången är nu Anderzson of Sweden aktuella med en mässa på våren (senaste vårmässan var för att fira tio år). Anledningen den här gången? Företaget fyller femton och det ska firas med stil! Mässan, som fått det kraftfulla namnet “Power of produkmedia”, är en heltäckande utställning för lyckad profilering och startskottet på det firande som kommer att pågå året ut.


Här får den medvetna inköparen möjligheten att provskriva pennor, känna kvaliteten på t-tröjan eller skjortan och se färgerna ‘live’, och inte minst, prata med oss och våra fantastiska leverantörer. Det både inspirerar och spar besökaren dyrbar tid.

Så säger Jonas Andersson, som förutom att vara grundare och ägare (tillsammans med sin fru Mia Andersson) till Anderzson of Sweden, jobbar som projektledare och säljare på företaget. Det blir den femtonde mässan i ordningen för Anderzson of Sweden och den som tidigare besökt den på hösten numera traditionsenliga mässan med det härliga namnet “Känn och kläm” kommer att känna igen sig. Omkring 30 samarbetspartners presenterar sina respektive specialiteter inom produktmedia, det bjuds på god lunch och kaffe, och det finns alltid en tävling med fina priser.

Mia Andersson, företagets VD, minns faktiskt inte när Anderzson of Sweden hade mässan “Känn och kläm” första gången: “Kan det ha varit 2006? Första gången var det i ett konferensrum på hotellet på regementet i Ystad med tre leverantörer som ställde ut med oss. Tiden var satt från tio på morgonen till åtta på kvällen och 20 personer kom utspritt på 10 timmar. Vi kom på rätt så snabbt att 10 timmar var alldeles för länge.”

Power of produktmedia pågår därför alldeles lagom länge, i fyra timmar, för att hinna förstå och uppfatta Anderzson of Swedens bredd vad gäller produktutbud och kompetens, äta lunch, känna och klämma, ta del av nyheter, inspireras till nya idéer, dricka kaffe eller te och nätverka.

Det pratas mycket om mässor nuförtiden, om att ställa ut eller inte, om hur mäta resultat och om det verkligen är värt insatserna. För Anderzson of Sweden är det värt! Det är fantastiska tillfällen att snabbt och lätt träffa kunderna. Mässorna brukar generera i flera beställningar på plats, eftersom företagsledare ibland vill få sådant arbete klart på direkten, men så mynnar det ut i en massa bra idéer och många förfrågningar även långt efter att portarna till mässan stängts.

”Du ska ju ändå äta lunch!”

Om man som företag vill synas, så finns det oändligt många möjligheter och sätt att göra det på. På den här mässan får man allt uppdukat som på ett smörgåsbord, och om vi kan vara en partner som gör att andra företag och människor kan nätverka och göra affärer, så är vi bara glada för det!” Så säger Linus Nilsson, som är säljare hos Anderzson of Sweden, om varför man ska komma till mässan, och avslutar med det kanske typiskt skånska uttrycket”och du ska ju ändå äta lunch!”.

Du som läser detta och har hand om produktmedia kan betrakta detta som en inbjudan. Varmt välkomna till Power of produktmedia torsdag 28 mars 2019 kl. 11.30-15.30 på Öja Krog (strax utanför Ystad). Observera att anmälan är bindande och görs till mia@anderzson.se. Tjuvkika i jubileumskatalogen här nedan!

Inga kommentarer

Lämna ett spår

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Instagram

Instagram returnerade inte en 200.

@anderzsonofsweden

Anderzson of Sweden

En stark företagsprofil och lyckad marknadsföring kräver engagemang och idéer. Med Anderzson of Sweden som reklampartner får du en kompetent och oberoende profilbyrå. Oavsett om du är ett enmansföretag eller en koncern är vår roll att se behovet och hitta lösningen, så att du kan fokusera på det du gör bäst. Vi gillar att tänka nytt och älskar utmaningar. Finns inte lösningen i vårt ordinarie sortiment så tar vi fram den. Vi anpassar sortiment utifrån ert syfte. Vi ser till att ditt varumärke tar plats, och stärker det varje dag. En känsla som stannar kvar. anderzson.se

Prenumerera på vårt nyhetsbrev


Hur vi hanterar dina personuppgifter kan du läsa om i vår personuppgiftspolicy.

×