ÅRETS JULKLAPP

22 november, 2019

ÅRETS JULKLAPP

22 november, 2019

Varje år i 32 år har HUI Research utsett årets julklapp. ”I år föll valet på mobillådan med bakgrund av en intensifierad debatt kring hur det uppkopplade livet påverkar oss människor”, berättade Emma Hernell, vice vd på HUI Research, för SVT efter att 2019 års julklapp hade avslöjats under gårdagen. På Anderzson of Sweden’s julklappsverkstad i Ystad har man så klart både åsikter och idéer på vad årets julklapp bäst kan vara.


Vi står som vanligt fast vid att det är svårt att välja ’årets julklapp’. Det handlar om mottagaren och målgruppen, men också vilket budskap man som företag vill förmedla med en julklapp.

Mia Anderzson, VD på Anderzson of Sweden, står som vanligt fast vid att det är svårt att välja ’årets juklapp’. Det handlar om mottagaren och målgruppen, men också vilket budskap man som företag vill förmedla med en julklapp till sina anställda, samarbetspartners och kunder.

Ett gåvokort är ett bra alternativ ifall målgruppen är både män och kvinnor, yngre och äldre – så som det ser ut på de flesta arbetsplatser. Med den här bloggartikeln slår vi ett slag för Leif Mannerströms gåvokort, där mottagaren själv får göra sitt val bland ett 70-tal olika produkter. Utöver en valbar gåva, så ingår det även en bonusgåva som man kan dela ut tillsammans med kortet. Totalt finns det nio olika bonusgåvor att välja mellan. Här på bilden ett bestickset. Hitta Leif Mannerströms gåvokort här.

Varmt välkommen till Anderzson of Sweden’s showroom och julklappsverkstad i Ystad för att välja din årets julklapp till människor som du vill visa uppskattning för!

Inga kommentarer

Lämna ett spår

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Instagram

Instagram returnerade inte en 200.

@anderzsonofsweden

Anderzson of Sweden

En stark företagsprofil och lyckad marknadsföring kräver engagemang och idéer. Med Anderzson of Sweden som reklampartner får du en kompetent och oberoende profilbyrå. Oavsett om du är ett enmansföretag eller en koncern är vår roll att se behovet och hitta lösningen, så att du kan fokusera på det du gör bäst. Vi gillar att tänka nytt och älskar utmaningar. Finns inte lösningen i vårt ordinarie sortiment så tar vi fram den. Vi anpassar sortiment utifrån ert syfte. Vi ser till att ditt varumärke tar plats, och stärker det varje dag. En känsla som stannar kvar. anderzson.se

Prenumerera på vårt nyhetsbrev


Hur vi hanterar dina personuppgifter kan du läsa om i vår personuppgiftspolicy.

×